کاهش ٤٥٤ مگاواتی مصرف برق در نخستین روز تغییر ساعات کاری سامانه ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان رونمایی می‌شود وزیر صمت: تولید خودرو امسال به یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید افزایش قیمت طلا و سکه در بازار مشهد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بزرگترین نیروگاه بادی شرق کشور افتتاح شد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) فایل‌های اجاره قیمت مناسب در نزدیکی حرم مطهر را در بلوار مصلی مشهد پیدا کنید (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) عرضه ۱۰ هزار خودروی برقی در کشور تا آخر تیر ویدئو | ابطال سپرده‌های بانکی با نرخ سود غیرقانونی فرصت ایران‌خودرو به حواله‌داران پژو پارس + قیمت خودرو (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازار سرد خودرو در ماه داغ معامله گران بازار مسکن در انتظار چه هستند؟ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۱۰ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل دادند مقایسه بازدهی بازار‌های دلار و بورس در دولت‌های مختلف + نمودار (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) چرا دلار از کانال ۵۸ هزار تومان خارج نمی‌شود؟ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) حنای کم‌رنگ وعده‌وعید‌های انتخاباتی ویدئو | چگونه درخواست تقسیط مالیات بدهیم؟ سهم ۷ برابری واردات نسبت به صادرات در مناطق ویژه اقتصادی خراسان رضوی نحوه محاسبه قبض برق مشترکان پرمصرف | تعرفه‌های پلکانی مشمول چه کسانی می‌شود؟ مسکن کارگران در دستور کار جدی وزارت تعاون توضیحات رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت دلار فردا پجشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | روند رنج دلار در بازار رکودی ارز ادامه دارد؟ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) | بازار سکه به کما رفت بانوان ایرانی چه ایده هایی در مجمع کارآفرینی بریکس مطرح کردند؟ اعلام ساعت کاری جدید بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی نرخ طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر اقتصاد: سازمان مالیاتی مستندات فرارهای مالیاتی را به دادستانی تهران ارسال کند

  • کد خبر: ۱۷۳۸۰۱
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
وزیر اقتصاد: سازمان مالیاتی مستندات فرارهای مالیاتی را به دادستانی تهران ارسال کند
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی روز‌های اخیر و با حضور در برنامه تلویزیونی ثریا از شناسایی ۱۷۶ هزار نفر با گردش مالی ۷۰۰ هزار میلیارد تومان، بدون پرداخت مالیات حتی به اندازه یک کارگر یا کارمند، شناسایی ۸۰۰ مورد کد ملی افراد زیر پنج سال با تراکنش بالای میلیارد و شناسایی یک هزار و ۱۰۰ کد ملی متعلق به اشخاص پنج تا ده سال با تراکنش بالای میلیارد خبر داد.



همزمان با اعلام این موضوع از سوی وزیر اقتصاد، دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: با توجه به اینکه فرار مالیاتی جرم است؛ در مکاتبه با وزیر امور اقتصادی و دارایی مقرر شد که چنانچه در این زمینه گزارشی اعلام شده است، مراتب با ذکر شماره و تاریخ به اینجانب اعلام شود.

او تأکید کرد: در مکاتبه با وزیر اقتصاد تصریح شد چنانچه تاکنون گزارش و اعلام جرمی در این خصوص صورت نگرفته است؛ ضمن مستندسازی در خصوص افرادی که فرار مالیاتی آن‌ها مربوط به حوزه قضایی تهران است، مراتب را به همراه مستندات در مورد هر فرد به صورت مجزا با معرفی نماینده به اینجانب اعلام و موارد مربوط به سایر استان‌‎ها را به دادستان‌های مربوطه اعلام کنند.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در درجمع خبرنگاران درخصوص نامه دادستان تهران مبنی بر ارائه مستندات از فرار‌های مالیاتی اعلام کرد: سازمان مالیاتی دارای فرآیند‌های دادرسی قضایی است و در مورد پرونده فرار‌های مالیاتی بررسی‌ها در حال انجام است، اما در کنار این روند به رئیس سازمان امور مالیاتی دستور ویژه داده شد تا مستندات مربوط به فرار‌های مالیاتی را در اسرع وقت در اختیار دادستانی عمومی و انقلاب تهران قرار دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->